Tekst próbny

niedziela, 8 lipca 2012

Początek.

Sevmione. To akurat jest mój pierwszy FF dotyczący tego pairingu. Długo nie potrafiłam się zdecydować, czy wrzucić go tutaj, czy może zostawić dla siebie, jednak postanowiłam, po namowach pewnych osób, zdecydowałam się dodawać go tutaj. Błędów nie powinno być - ortograficznych nie robię, mogą być za to interpunkcyjne. 
Cała akcja dzieje się po zakończeniu szóstej klasy, już po śmierci Dumbledore'a. Harry, Ron i Hermiona zostają w szkole, jak przystało na dobrych uczniów, Severus wraca na swoje stanowisko Mistrza Eliksirów, Hermiona zaczyna mu pomagać, chociaż nie jest przekonana czy da radę. Harry poszukuje horkruksów, Voldemort wciąż nie przejął szkoły - wszystko tutaj jest takie, jak do czasu szóstej części. Jakby siódma się w ogóle nie wydarzyła. Nie ma miłości Severusa do Lily Evans-Potter, raczej niewiele będzie o niej wspomniane. Nie będzie również bezgranicznej przyjaźni Rona i Harry'ego do Severusa. Oni się nienawidzą i tak już zostanie. 
Nie chcę też zbytniej słodyczy, bo nie sądzę, by związek Severusa i Hermiony mógłby być słodki i ociekający lukrem. Te postacie nie nadają się do tego, po prostu i z zasady. Co mi z moich planów wyjdzie, to zobaczymy w praniu. Nie sądzę też, by udało mi się bardzo często dodawać notki - póki co mam pierwsze trzy, z czego drugą dopiero będę przerabiać. Jak to wszystko wyjdzie, zobaczymy później ;). Proszę o wyrozumiałość. 

4 komentarze:

  1. Ciesze sie, ze zdecydowalas sie to tutaj dodac, poniewaz wiem, ze masz talent w pisaniu i napewno milo sie bedzie czytac :D Sevmione jest moim ulubionym parringiem, ale takze uwazam, ze tam nie ma miejsca na cukier. I Severus i Hermiona, oni oboje sa perfekcjonistami i to by do nich nie pasowalo. Moim zdaniem to bylaby jedna z najlepiej dobranych par HP, poniewaz ta dwojka jest bardzo do siebie podobna. Nie lubie ani zwiazku Rona i Hermiony (on jest dla niej za glupi), ani Severusa i Lilly (nie przepadam za nia). Dlatego szczegolnie lubie Sevmione <3

    Troche sie rozpisalan no i pewnie calosc jest bez sensu, ale staralam sie tu przekazac, ze cieszy mnie fakt, ze znowu mam mozliwosc przeczytania fajnego ff o Sevmione :D

    Angelika :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy fajnego, to jeszcze się okaże, ale dziękuję za bardzo miłe słowa otuchy. Też uważam, że Severus i Hermiona pasują do siebie - oboje piekielnie inteligentni, perfekcjoniści, nigdy się nie poddają i mają chęć do nabycia nowej wiedzy. Rona nie lubię, szczególnie irytuje mnie w trzeciej, czwartej, szóstej i siódmej części. Jest takim wielkim kretynem, który na każdym kroku rani swoich przyjaciół - a to kłótnia o głupiego kota, a to o Turniej Trójmagiczny, a to chwali się Lavender... No cóż, raczej miłego słowa o nim nie zobaczysz ;). Pairing Lily/Severus podoba mi się, gdzie są dziećmi. Później to już nie jest takie super.

      Usuń
  2. O super! jakies nowe Sevmione ; ]]

    OdpowiedzUsuń