Tekst próbny

niedziela, 9 czerwca 2013

The Versatile Blogger II.


VERSATILE BLOGGER AWARD 2013.

Tak, to kolejna nominacja, a nie rozdział. Wciąż mam nadzieję, że Marta jakoś mi podpowie, aby mój nowy rozdział nie był tak sztuczny, jak do tej pory. Póki co jednak wrzucam drugą nominację, również od Weird Charlotte, za którą bardzo dziękuję, mimo iż nie czuję abym na nią zasługiwała. Dziękuję jednak :). Zasady są proste, podziękowałam nominującej, pokazałam nagrodę, a teraz muszę ujawnić SIEDEM faktów o sobie, nominować kolejne blogi, które moim zdaniem na to zasługują oraz poinformować ich autorów u nich na blogu. Proste? Proste!

Siedem faktów o mnie:
1. Zakochuję się w postaciach fikcyjnych oraz darzę Jareda Leto miłością prawdziwą, najczystszą i nie możliwą do zerwania. Byłam nawet na jego pierwszym koncercie w Polsce, a filmy z nim i jego piosenki znam na pamięć. 
2. Piszę pół życia, a nawet trochę ponad, bo od dziewiątego roku życia. Ostatnio jednak znalazłam teksty, które pisałam dwa lata temu i ręce mi opadły, kiedy porównałam te teksty z moim obecnym Sevmione. Są to teksty tak od siebie różne, że w życiu bym nie powiedziała, że to pisała jedna osoba. Aż wstyd!
3. Jestem "holiczką" - zakupoholiczką, blogoholiczką, kawoholiczką, świeczkoholiczką, biblioholiczką, Jaredoholiczką, Potteroholiczką i Marsoholiczką. Pewnie jeszcze jakieś "holiczki" w moim życiu się nawiną.
4. Zaliczam poetów - biegam po ulicy Mickiewicza i na prostej drodze potrafię wyrżnąć. Ostatnim razem wyrżnęłam pierwszego lutego, jak mi chrupnęło w nodze to do dzisiaj się do końca nie zrosła i jest spuchnięta. Cały czas. All day all night.
5. Nie potrafię pisać krótkich wypowiedzi i odpowiedzi, dlatego później większość osób nie czyta tego, co napiszę. Ale to już mnie tak nie interesuje, bo po prostu lubię pisać i świetnie się w tym czuję. Naprawdę.
6. Moją ostatnią miłością jest Christian Grey. Nie wiem kiedy mi to przejdzie, ale póki co bardzo pragnę takiego Szarego dla mnie. No, pomijając, oczywiście, mojego osobistego Szarego, który pod tym względem bardzo robi mi na złość. Ale pierścionek dostałam!
7. Urodziny obchodzę w ten sam dzień co Angelina Jolie, Lucas Podolski czy Krzysztof Hołowczyc. Na swoich pierwszych zajęciach praktycznych na kursie na prawo jazdy mój kochany instruktor, Robert, zawołał mniej więcej coś w stylu: "Patka, nie bądź taki Hołowczyc". Cóż, ta sama data urodzenia do czegoś zobowiązuje, no nie? (:


Siedem faktów jest. Nominacji? Nie ma! Czujcie się wszyscy, moi kochani czytelnicy, nominowani do TVB i, jeśli macie taką ochotę, napiszcie w komentarzu pod tym postem siedem faktów o sobie. Chętnie lepiej was poznam (:.




4 komentarze:

  1. Oj nowy szablon. Przykro mi to mówić, ale tamten mi się bardziej podobał. Miał coś magicznego w sobie. ^^
    Ale to kwestia gustu. xD
    Gratuluję nagrody.
    Pozdrawiam
    Karmelek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc ja chyba wciąż poszukuję odpowiedniego szablonu. Moja koncepcja niestety, ale nigdzie nie wychodzi tak, jakbym chciała. :(. Cóż, na chwilę obecną pozostaje ten szablon, dopóki czegoś nie ogarnę. I dopóki nie ogarnę rozdziału. :D.
      Dziękuję i pozdrawiam,
      Papryczka.

      Usuń
  2. A mi się ten szablon bardzo podoba :D Uwielbiam różne odcienie szarości no i lepiej się czyta posty, bo jest jednolite tło i jakoś tak mi lepiej jak jest po środku, a nie z boku :)
    A parę faktów o sobie mogę ujawnić, chociaż nie wiem czy znajdę aż 7, ale może częściowo odniosę się do Twoich :)
    1. Mam arachnofobię. Boję się też robotów i zwykłych białych masek bez wyrazu.
    2. Urodziny mam tego samego dnia co Emma Watson.
    3. Mam cholerną alergię na cholerne pyłki i od kilku dni już umieram i pewnie poumieram jeszcze trochę.
    4. Książki pochłaniam całymi tonami (o ile mam czas, bo teraz sesja mnie wykańcza) i też zakochuję się w fikcyjnych bohaterach :D No może nie do końca można nazwać to zakochaniem, ale mocne zauroczenie owszem :D
    5. Uwielbiam Johnny'ego Deppa (czemu on jeszcze nie dostał Oscara?!), oglądałam już chyba większość filmów z jego udziałem i cały czas poszerzam listę.
    6. Kocham Sevmione, mogłabym czytać ff-y z ich udziałem całymi dniami, chociaż niestety znaleźć jakiś dobry graniczy z cudem, a poziom niektórych mnie najzwyczajniej przeraża.
    7. No i tu już nie wiem co napisać :(

    No cóż, życzę mnóstwo weny i udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcesz, to masz:
    1. Słuszam piosenek Anny German, chociaż wszyscy mówią, że te piosenki są już nie modne:)
    2. Lepiej nie dawać mi żadnej książki do przeczytania, bo wtedy zachowuje się jakby mnie nie było:)
    3. Mieszkam na Zadupiewie
    4. Też jestem Potteroholiczką:)
    5. Mam w dupie media
    6. Żaden człowiek mnie do niczego nie zmusi
    7. Płaczę jak małe dziecko przy filmie "Titanic"

    OdpowiedzUsuń