Tekst próbny

poniedziałek, 13 lipca 2015

come back.

Dzień dobry!

Spokojnie można uznać, że na dłuższy czas zniknęłam z blogosfery, a przynajmniej z pewnej jej części. Teraz jednak zamierzam spokojnie wrócić, z nową historią, chociaż wciąż opierającą się (w pewnym stopniu) na relacji Hermiony Granger i Severusa Snape'a. Sądzę jednak, że będzie krótsza niż poprzednio planowany tekst. I tym razem liczę na to, że uda mi się doprowadzić go do końca. Wracam w sierpniu, gdy moje życie odrobinę się uspokoi. Obecnie jest zamieszanie, nie pozwalające mi w pełni skupić się na tekstach pisanych i noszących miano fanfiction. Co jeszcze? Cóż, liczę, że tutaj jesteście, a jeśli nie, to że niedługo ktoś albo do mnie wróci, albo pojawi się ktoś nowy. W końcu, tym razem, piszę dla Was. ;). 

Do zobaczenia w sierpniu!
Papryczka Chili

2 komentarze: