Tekst próbny

sobota, 11 maja 2013

THE VERSATILE BLOGGER.



Zostałam nominowana do Versatile Blogger przez Sylwię, za co bardzo jej dziękuję. Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie i znak, że jednak nie piszę tego na marne. Dzięki tej nominacji wiem, że jednak komuś ten mój blog może się podobać i ktoś może to czytać.

ZASADY:
1.      Podziękować nominującemu na swoim, tudzież jej/jego blogu.
2.      Ujawnić siedem faktów o sobie.
3.      Nominować siedem blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.
4.      Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

SIEDEM FAKTÓW O AUTORCE:
1.      Lubi pisać o sobie w trzeciej osobie i robi to bardzo często, prawdopodobnie dlatego, że nigdy nie lubiła mówić o sobie. W trzeciej osobie wychodzi jej to dużo lepiej i przychodzi znacznie prościej.
2.      Żadna z jej postaci nie ma łatwego życia i nigdy mieć nie będzie.
3.      Żelkożerca.
4.      Czasami zdarza jej się bezwiednie rysować krzyże, pentagramy i serduszka.
5.      Bardzo chciałaby prawo jazdy kategorii A. I choppera. Najlepiej Harleya Davidsona. Niestety w najbliższym czasie nie ma co liczyć na to.
6.      Dla przyjaciół gotowa jest zrobić wiele – przykładem tego jest to, że przeszukała cały Internet, sklepy, księgarnie i antykwariaty, aby w końcu zakupić przyjaciółce jej ulubioną i trudno dostępną książkę.
7.      Chciałaby w przyszłości robić coś w kierunku artystycznym – pisać książki, zostać fotografem, aktorką albo stylistką. Bardzo lubi oglądać ubrania, zwłaszcza suknie ślubne i wytykać błędy, jakie zostały popełnione w danym stroju.

BLOGI NOMINOWANE PRZEZE MNIE:
Najpierw myślałam, że nie nominuję żadnego bloga. Ostatecznie jednak zmieniłam zdanie i wybrałam te osiem, nie siedem, blogów. ;).
3.      Bully (http://bitwa-mysli.blogspot.com/)
5.      Semirkowa (http://sonia-und-semir.blogspot.com/)

6 komentarzy:

  1. Hoi :)))
    Zaskoczyłaś mnie, naprawdę ;))
    Ok, nie mam w zwyczaju u siebie wystawiać takich rzeczy, wiec u Ciebie to zrobię, chyba mogę?
    1. Więc tak, dziękuję za nominację ;*
    2. Z tym będzie ciężko, ale ok, coś tam ujawnię:
    - posiadam kolczyka z prawej strony nosa
    - mam manię na punkcie patrzenia się w lustro, panicznie poszukuję czy nie przytyłam, choć ważę 50kg, a kilka miechów temu ważyłam 48.
    - uwielbiam niemiecki serial kryminalny Alarm Für Cobra 11
    - chciałabym zamieszkać w Berlinie, albo w KŐln
    - chciałabbym być fotografem i pisarzem, choć do tego drugiego mi daleko xD
    - sama ucze sie niemieckiego
    - cierpię na różne typy strachu

    3. nie nominuje blogów, bo mam zaledwie z 2-3 czytelników xD
    4. -----
    dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję,że doszedł komentarz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam prawko kat. A ^^ Zrobiłam razem z samochodem od razu jak tylko mogłam i bardzo się z tego cieszę, bo teraz się przepisy pozmieniały i nic by z tego nie wyszło.
    I mam nadzieję, że Twoje plany na przyszłość się spełnią ;)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo, ale nie mam czasu by zrobić coś takiego ;c
    Tak czy inaczej bardzo dziękuje! ^.^
    Dzięki temu zaproszeniu znalazłam nowe opowiadanie o Sevmione ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nominację i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pozbieraniu szczęki z podłogi stwierdzam, że jestem bardzo mile zaskoczona i dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń